قهرمانی سپاه در مسابقات نظامی نیرو‌های مسلح-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

قهرمانی سپاه در مسابقات نظامی نیرو‌های مسلح

رئیس هیئت نظامی پنج گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تیم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست در مسابقات پنج‌گانه نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به مقام اول دست پیدا کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 01
کد خبر: ۱۷۵۱۶۵

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حمید سرخیلی رئیس هیئت نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح در پایان مسابقات پنج‌گانه نیروهای مسلح در تیپ نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه برگزار شد، عنوان کرد: تیم نیروی زمینی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست در مسابقات پنج‌گانه نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مقام اول دست پیدا کند.

وی افزود: در این مسابقات، ۲ تیم از ارتش جمهوری اسلامی، ۲ تیم از فراجا و ۳ تیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت چهار روز با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سایر جزئیات این دوره از مسابقات بیان کرد: ۴۲ ورزشکار در قالب ۷ تیم در این مسابقات حضور پیداکردند. نفرات برتر این مسابقات در قالب یک گروه ۱۵ تیمی در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور پیدا خواهند یافت.

وی ادامه داد: از تیم ۱۵ نفره شرکت کننده در اردوی آماده سازی تیم ملی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ اردوی آن برگزار می شود؛ شش نفر به مسابقات جهانی فنلاند اعزام می‌شوند./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار